20 Dec





















Igår sov Ebba hos mig trots allt, vem fan pallar åka hem till Skarpnäck mitt i natten en fredagskväll? Så vi var uppe, kollade på film, ÅT och aa.. Sen somnade vi, haha. Ebba tog mitt täcke typ halva natten men jag klarar mig, somnade iallafall. Sen idag har vi varit på stan och letat efter julkläder till mig, men tror ni att vi hittade några? Nä.. Men vi provade en hel del.. Hm.. Kläder. Och vi har ätit lite mer idag, hehe. Ebba sover här idag igen, tjihooooo! Vi har suttit och fixat en massa bilder nu .. Och sen ska vi väl kolla på en film och ja, göra en repris av gårdagens täckfight. Haha, ojuste.. Kolla alla finaaaaaa bilder vi fixat!

Kommentarer
Postat av: emma

omg , fäääätt coola bilder :)<3

2008-12-21 @ 19:52:40
Postat av: emma

omg , fäääätt coola bilder :)<3

2008-12-21 @ 19:52:54
Postat av: emma

omg , fäääätt coola bilder :)<3

2008-12-21 @ 19:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0