5 Dec


Hejssvejs, förlåt att jag inte bloggat, har sagt de ett antal gånger menmen. Har haft världens bästa dag, vaknade visserligen inte på rätt sida men de förändrades som tur är. I skolan hände inte så mycket, bara att jag och Benjamin hade så tråkigt på SO lektionen att vi ritade av varandra.. Lägger upp bilder, har aldrig skrattat så mycket åt en bild i hela mitt liv!

Hm igår gick jag hem från skolan vid tolv, av några personliga skäl .. Och gick ut vid fem och träffade Emma Idman, haha vi gick till slussen och hm.. Nej vi går inte in på de

Sen idag, nu, har jag kommit till pappa och sitter och lyssnar på samma låt som jag lyssnat på hela kvällen och även pratat med Emma i telefon ett tag. Med tanke på att de är fredagkväll med massa godis är de inte undrapå att jag skrattat så mycket idag .. När jag stog och väntade på bussen i Gullmarsplan såg jag Poca, och vi åkte på samma buss. De var jättekul, vi hade mycket att prata om som alltid..

Ska kolla film om några minuter, så vi hörs

Kommentarer
Postat av: Vendela

TACK BÄSTA NATHALIE FÖR BLOGGDESIGNEN.



ALLA, DENNA TJEJ ÄR BÄÄÄÄÄÄST! <3

2008-12-05 @ 21:25:22
URL: http://vls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0