Decembre amigos!

Sitter här och lyssnar på jullåtar, det gör mig så jävla varm och lycklig att veta att snart .. Är de verkligen jul. Visst, snön kanske inte är en höjdare. Men vet ni en sak? Jul är jul. Ska fixa med designen, måste ju visa lite julkänsla här också :)

 Idag har jag och Alice haft en rolig dag i skolan, som vanligt kan jag säga er .. Plus en sak, våra mentorer bad våra föräldrar att komma till en lektion och se hur klassen var .. För vi är rätt stökiga, haha .. Men visserligen var de pinsamt när min mamma skulle hjälpa vissa med saker och så kunde hon inte svaret x) Men det gick bättre än vanligt. Och hon skämde inte ut mig så jättemycket

Efter skolan ( urrrgh, slutade fyra .. ) gick jag och Vendela till Kicks och Ringen. De var kul, eftersom vi inte umgåtts på hur länge som helst! Men sen .. Aa gick jag för en grej hände..

Och nu en fråga till er alla - Vad står högst upp på eran önskelista?

Kommentarer
Postat av: aaaaaaaaa

mycket !:)

2008-12-01 @ 20:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0