:)

Tjenis penis, hehe
Idag var skolan inte skola, haha nej men idag hade vi lussekampen. Då alla i högstadiet tävlar i olika saker.. Så de var rätt kul, gjorde bort mig lite menmen. Sen slutade vi klockan två, och då gick jag och Alice tillsammans .. Haha dock så ska vi inte prata om vad som hände, men kul. Sen klockan fem drog jag till årsta torg och var med på wiilds och oaartigs teater. Jättekul, de var superduperkul, gjorde bort mig igen och lärde känna några nya. Sen gick jag och emma (wiild) mot emma, eller vi gick runt för de mesta och jag ahr aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Vi skrattade i typ .. en timme i sträck (?) utan uppehåll. Och jag kan säga er att jag ramlade en del där också :$ Menmen, nu sitter jag med min uppätna pizza, eller satt. Ska äta lite cheesecake och sen kolla på idol som resten av Sverige, och aa .. Njuta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0