Haha

Jag har blivit utmanad av Julia (hejsnurpan.blogg.se) att skriva nio sanna meningar om mig själv och utmana sex personer att göra samma sak. Vet inte varför man ska göra de, menmen :)

- Jag är väärsta datanörden.
- Jag är fett bitchig på morgonen
- Jag blir sur och avundsjuk jättelätt
- Jag äter alltid mer än alla andra :$
- Jag gillar en kille när han inte gillar mig, och när han gillar mig gillar jag inte honom längre
- Jag älskar uppmärksamhet
- Jag älskar att mysa med en kille/pojkvän
- Jag älskar verkligen choklad
- Har färgat håret för många gånger

Jag utmanar :
alsocalledjennifer.blogg.se
hejsnurpan.blogg.se
aktiverad.blogg.se
promtho.blogg.se
barawiild.blogg.se
naathaliesander.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0