Har man tråkigt så har man

Har du pojkvän/flickvän? Nej
Är du kär? Som fan ..
Hur tidigt stiger du upp? Elva eller senare
Gillar du att slåss? Ja :$ Om jag är riktigt suuuuuur
Vad ska du göra ikväll? Kvällen är snart slut
Har du utländska föräldrar? Hm .. Nä
Var har du ont? Ögonen
Är du bra på att måla? De vill jag påstå, you know, jag är vänsterhänt
Vem kramade du senast? Emma
Vad längtar du till? Konsert i skolan, jullovet, julafton, nyårsafton
Sparare eller slösare? Slösare
Bio eller promenad? Bio, dom enda som svarar promenad är väl äldre människor och dom kommer snart övergå till bio också, believe me
Är du kittlig? FÖR kittlig
Rädd för insekter? Tyvärr
Anser du att du är stark? Om jag vill så är jag de
Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag fick Therese Cola :$
Vad gjorde du kl 8 i morse? Beautysleep
Vad har du druckit idag? Mjölk, Juice, O'boy, Saft
Vad var det senaste du åt? En mandarin, fem minuter sen typ x)
Vad var det senaste du köpte? Ett mjölkpaket
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Kanske
Vad gör dig glad just nu? Sooooooooovaaaaaaa
Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Fråga inte, mitt morgon och- natthumör suger
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Alla ..
Gillar du att sjunga? Sångfågel, och är rätt bra ;)
Vad längtar du mest efter just nu? Att gå på toa och lägga mig under täcket ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rädd för insektera hahah det menar du inte. En liten grön larv kanske du minns.

2008-12-07 @ 12:54:18
Postat av: Nathalie

HAHAHAHAHAHAHA GUMMAN !

2008-12-07 @ 13:01:06
URL: http://avklarad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0