IMORGON JULLOV

Idag har varit en otroligt skön lugn dag, vi har bara städat i skolan .. Så jag är stolt över att jag äntligen fått lite ordning i mitt skåp :o men råkade hälla ut en hink med vatten över typ hela korridoren .. Menmen, om några år skrattar jag väl åt det där! Vi slutade vid typ halvtvå, så jag och Alice gick runt på slussen och var halvt trötta, men tog massor med fina kort
PLUS ATT JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK, ALICE ÅKER TILL VÄSTINDIEN PÅ MÅNDAG!






Bilderna är inte omgjorda så .. Bara lite, men ska fixa lite med dom

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah gumms, du har inget att vara avensjuk över :)<33

2008-12-18 @ 21:01:54
Postat av: Anonym

du kan ta bort bilderna

2008-12-20 @ 17:22:36
Postat av: nathalie

haha jo gumman , västindien ÄR något att vara avundsjuk över :o

2008-12-20 @ 19:41:36
URL: http://avklarad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0