See you soon

Pallar inte bloggen på ett tag..

Kan bara berätta kort om vad som hänt, hm.. I måndags gick hela skoldagen åt till att öva till våran konsert vi skulle ha i skolan, skulle sjunga solo så nerverna gjorde väl sitt.. Sen i tisdags uppträdde vi hela dagen för SKOLAN (hjälp) och på kvällen för nära och kära, hehe.
När vi uppträdde i skolan såg ju självklart alla mig och skrek mitt namn, inte skämdes man mindre. Jag sjöng 'save tonight' med Alice, vi fick många komplimanger som tur var

Idag har jag bara gått runt och dött i skolan med Alice, och inte gjort något. Ska träffa Sara imorgon så de ska bli roligt. Vi hörs väl när jag har tid för dig, kära blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0