Till alla j*vla äckelkommentarer

Jag vet att dom som kommenterar så onödiga saker är folk jag bråkar med. Om ni tycker den är så kass, dra. Om ni säger att jag inte har ett liv, vad har ni? Går runt och kommenterar ANDRAS bloggar. Har ni ingen bättre för er? So what, och att ni kommenterar ordet "fifän", det är ett lika vanligt ord som "bah" och "och", så väx upp om det finns i er lilla tankebana. Plus att att vara blond inte symboliserar någon jävla fjortis, och då kan ju ni förklara vad fjortis är för mig, vet ni ens vad det är? SÅ, DET HÄR INLÄGGET KAN ALLA SOM ÄLSKAAAAAAAAAAR ATT GE DÅLIGA KOMMENTARER KOMMENTERA

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är bara "No lifers" Nathalie, ta inte åt dig utav dom! För om man inte tar åt sig kommer dom sluta efter ett tag. Din blogg är otroligt bra gumman. Så skit bara i dom!!!

Saknar dig med.

2008-12-23 @ 11:54:28
URL: http://alsocalledjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0