Till alla underbara bloggare

Jag vill bara få en sak sagd, innan jag stänger av datorn. Till alla er bloggare, eller till alla som får utstå massa onödiga kommentarer från folk som varken säger vilka dom är eller varför dom gör som dom gör. Ta det dom säger med en nypa salt, för dom människorna skulle aldrig kunna göra detsamma. Bara för att deras liv är kasst, för att dom stör sig på något som inte finns att störa sig på, ska dom inte tvinga sig på era liv och försöka försämra erat självförtroende eller få er att ändra på något. Om dom kallar er cp, ful, äcklig, tjock, ta inte åt er, för personen som skriver det.. Kan vara samma sak, kanske för att personen har så kasst liv själv och inte kan leva med det. Varje dag, ser jag folk som försöker trycka ner antingen mig eller någon annan, och jag säger såhär .. Det dom ser, det dom försöker få er att inbilla er, det är inte sant. Tro mig, jag läser hur mååånga underbara bloggar som helst varje dag. Och bryr man sig för mycket om vad folk tycker, då vågar man ingenting längre. Då sugs allt det man tycker är bra ut ur en, och nej, dom är inte värda det. Vet att det är liiite töntigt att skriva en sån här text, för något sånt här. Men det förekommer, och jag vet att ni vet det. Och det finns inget som kan få folk att sluta kommentera .. Så därför kan man itne göra mer än att försöka se de från ett annat håll, blåsa iväg det dåliga. Hur svårt det än är. Dom skämmer ut sig själva, och på ett sätt beundrar jag dom, hur dom kan våga skämma ut sig själva, och våga visa sig så patetiska? Men det jag vill komma fram till är - Oavsett om dom säger något om er utsida, så kommer ni ALLTID vara finare än dom på insidan

Kommentarer
Postat av: H *

- bra skrivit.

2008-12-26 @ 03:18:40
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0