Test

Har du åkt moped någon gång? Yesbox
Har du busringt någon gång? A, för många gånger 
Kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Mjo, kanske de kanske 
Chips eller popcorn? POPCORN
Har du rökt jordnötsskal någon gång? MAHA, JO DE HAR VÄL ALLA (?)
Apelsin- eller äppeljuice? Hm
Favoritchoklad? Allt utom vit
Har du vunnit en prispokal någon gång? Hm, en bra fråga
Är du bra på matlagning? Med tanke på att jag nästan brände sönder spisen, så tvivlar jag på det
Klarar du att tanka själv? Wait and see

Tror du på kärlek vid första ögonblicket? När det ögonblicket kommer, då är det förhandlingsbart
Har du ringt något betalnummer? Eh?
Kan man vara vän med sitt ex? Mjo, det är klart men eftersom man hade en så annorlunda relation innan så kan de ta ett tag 

När besökte du ett sjukhus senast? Hm, när min lillebrorsa var där på någon behandling, men själv har jag alltid sluppit, för jag är frisk och kry!
Vad är du tacksam för idag? Väldigt mycket

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? HAHA, ja :$
Vilken årstid tycker du bäst om? Alla utom våren, även fast jag fyller år då..
Brukar du sjunga i duschen? Konstigt nog, inte?
Laddar du hem musik och film från internet? Sssssccccch
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Pricka av önskelistan x)
Tänker du mycket på ditt utseende? Suck, ja
Är du mörkrädd? Ja, måste alltid ha med mig någon till dasset när vi är på landet under somrarna..
Vilken färg är snyggast? Allt utom skrikiga färger som metall
Tycker du om matte? De kan jag inte påstå, men jag är ett mattesnille!
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Hm..
Har du fuskat på ett prov? Det har jag säkert (?)
Har du piercing? Maaah eaarsssssss maan! 
Vart skulle du helst vilja ha piercing? Naveln, please.
Vem/vilka är den viktigaste personen i ditt liv just nu? Dom i min omgivning
Läser du ofta böcker? De va ett tag sen ..
Vad slösar du mest pengar på? GODIS
Vill du gifta dig? Tror de, eller .. Vet inte
Vill du ha barn? I <3 love dom små skitungarna, så yes 
Vad dricker du för alkohol? USCH
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Räknas stukat fingret?
Gillar du att dansa? Jag suger på att dansa, står hellre och skämmer ut mig :o
Är du flygrädd? Absolut inte
Tror du på ett liv efter döden? Good girls goes to heaven, bad girls goes everywhere :)
Är du beroende av något? Slösa
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Playahead, publishme och picnik.com (redigeringsprogram)

Höger- eller vänsterhänt: LEFTHANDED BIATCH!
Humör just nu: Sliten
Favoritgodis: Allt utom marmeladgodis, yuck!
Är det nåt du inte äter: hm .. De beror på
Kläder just nu: Bikbok mjukisar och ett svart linne
Musik just nu: Ingen :'(
Vad sa du senast: Sluta peta på min rygg!
Saft eller alkohol: SAFT LÄÄÄÄÄTT
Längd och vikt: 1.58 :$ vikt .. ingenaning faktiskt :o
Hur många kuddar sover du med: SEX, lite överdrivet men mysigt!
Favoritväder: Regn om jag ska kolla på film, sol om jag ska bada
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Hm
Bästa film: Asso, jag älskar alla filmer utom typ dokumentärer (?)
Kommer du ihåg din första kärlek: Jag tror jag varit kär, men inte att de var äkta kärlek
Tror du på mirakel: Under desperata tiden, JA
Är du kittlig: Om jag är glad
Största svaghet: Blir lätt avundsjuk
Bästa bok? Sofie och Simon, typ
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Hm
Har du nån flickvän/pojkvän? Nope
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Tatuering, inte för stor och kladdig, mer simpel .. Och sen navelpiercing tack!
Gungar du på stolen? Njae
Vilken hand håller du gaffeln i? Gaffel i vänster kniv i höger, men använder sällan kniv
Hur många syskon har du? En lillebror och två plastbröder
Är du rädd för blod? Om de kommer mycket
Saltar du på maten? Nej, den ska vara bra från början så man slipper salta x)
Gillar du att sjunga? My passion, förfan
Anser du att du är stark? Stark och stark, snarare hårdhänt :)
Vad gör du om du får hicka? Sväljer tusen gånger tills de frösvinner
Röker du? Thats soooooooooooo unc000000000l
Snusar du? Snusa is for n0000000000000000000bs


Kommentarer
Postat av: hanna w

går du på sång ? sjunger du bra ? hur länge har du hållt på med sång ? asso sjungit.. :D liite många frågor men aa :)



FIN BLOGG

2008-12-14 @ 20:15:41
Postat av: nathalie

ja, jag går faktiskt i musikklass :) har hållt på me musik .. mja, hela livet .. men började sjunga mer och mer i fyran och har hållt på sen dess.



tack så mycket!

2008-12-14 @ 20:28:25
URL: http://avklarad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0