WILL MISS YOU!

Joceline, byt inte fucking skola.. du vet att jag inte klarar de. i verkligheten visar jag inte hur tacksam jag är för allt du gjort, för att du alltid finns till hans. men läs, lyssna, förstå .. lämna mig inte. alla gånger jag nästan dränkt mig själv med mina egna tårar, då slet du tillbaka mig, fick mig att förstå. jag vet att vi fortfarande kommer att ses, men jag kommer sakna allt med dig. allt stöd, dom här två månaderna med dig .. du är äkta, rakt igenom. jag har aldrig haft någon jag litat på fullt ut, med samma humor, med sån förståelse som du har. det är tillräckligt svårt att inte se dig varje dag i skolan, ditt leende som lyser upp. jag gråter, för att veta att du inte kommer finnas bredvid mig som förut. jag har inte känt dig längst, men för mig så är det inget jag behöver .. jag älskar dig oändligt mycket joceline .. det kommer bli så svårt utan dig, utan ditt stöd, utan ditt leende, ditt skratt, din ärlighet. jag pallar inte, du är som en syster för mig .. du vet vem jag är, vet när jag behöver dig. du vet mer om mig och mitt liv än folk jag känt hela mitt liv, flera år .. du har ett hjärta av det renaste guld, och jag skulle aldrig svika dig, aldrig dig. var alltid du, ändra alltid på dig. för den joceline jag lärt känna och känner idag, är allt man behöver. tack för att jag fick lära känna en sån underbar brud som dig. men en tjänst, gumman .. lämna aldrig min sida, för jag lovar, då ger jag upp, totalt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0