Ännu en söndagkväll ..

Sitter här med en filt och fryser häck .. eller kroppen av mig. Nej men allt beror väl helt och hållet på mig själv och jag har ignen annan än mig själv att skylla. Hm ..

Jag var med Emma idag, och det var sissodär tre månader sen vi sågs sist så vi hade rätt mycket att prata om. Plus att vi hade bråkat och var rätt tvugna till att träffas. Vi åkte runt lite överallt, träffade en annan kompis på bussen .. Vi åt lite snask ( till alla er som inte vet vad snask är - godis, hahaahaha ) Efter mycket prat och lite blandade känslor så lättades en sten ur mitt hjärta. De är verkligen underbart att prata ut om saker. Det känns bättre när man får vara ärlig än att hålla in allt och ta ut allt på fel person när man minst anar det.
Men vi åkte till gulliga mysiga snötäckta Årsta och gick upp till Emma och hämtade kamera, satte på oss rejält mycket kläder ( Eller inte ) efter att vi hade halkat ett antal gånger .. Så blir det när man åker bil och buss överallt, tappar förmågan att gå. Det kändes underbart att skratta så mycket .. Jag fick tårar i ögonen, för vem kan hålla sig när någon halkar och man sekunden efter gör samma misstag? Inte jag, kan jag säg er.
Vi gick ut sen igen, och med brist på pulkor så gick vi och hämtade en Ikea-bag. En sån där blå, ni vet?
Haha men inte gick de bra. De blev mer "rulla i snön" än att åka pulka.
Dyngsur blev man ju .. Och efter ett tag blev de ju rätt mörkt så då halkade man väl några fler gånger, och de blev lite snöbollskrig mellan mig och Emma, men hihi .. Det var mest hon som träffade mig .. Hehe ..
Dyngsur återigen, och vi drog oss hemåt. Sen vid fem åkte jag hem och kom väl hem nära halvsex och åt en vesuvio, a la pizza. Mums!

Nu ska jag dricka ChAilatté med mami och prata om vår resa till Egypten på sportlovet.. Haha måste göra så där med bokstaven A för annars glömmer jag alltid att det heter Chailatté, skrev alltid Chilatté .. Men tycker att Chilatté låter mer .. Chilatté! Men man lär sig av sina misstag. Vi hörs senare ikväll, om jag inte ser på Sex and the city filmen - Igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0