Emelie Dahlgren

Tack för texten .. Jag älskar dig .. Gumman, vet du en sak? De spelar ingen roll vad du gör eller kanske gör mot mig.
Jag älskar dig i vått och torrt, även om jag är fittig, eller du. Jag vet att du har det svårt,
och att det inte alltid är lätt att le åt allt för att göra andra lyckliga när man helst av allt
vill gråta. Och istället för att säga förlåt, säg varsegod. För jag ska tacka för allt du verkligen
försökt göra. Emelie Dahlgren, du vet att jag älskar dig. Och om jag säger de till många, ha
det här i bakhuvudet - Jag älskar dig så mycket mer än dom. Du är otroligt speciell gumman,
tvivlar du på det tvivlar du på sanningen. Behöver du en axel att gråta mot, då vet du att jag
står här natt, dag, morgon, kväll.

Kommentarer
Postat av: Emelie D

Sötnos, tack för det du gör! <3

2008-11-27 @ 11:36:59
URL: http://enjoythelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0