Go'kväll

Sitter här, ännu en kväll av Chailatté
Har haft en hyfsad dag, lite snöbollar fick man väl på sig (hosthost, 'lite' var lite .. fel). Men efter skolan, slutade två, för en gångs skull (!) så gick vi och träffade några vid skolan och aa .. De var väl då man fick några snöbollar lite här och där av våra GULLIGA 96;OR. Haha nej förlåt killar, jag älskar er :$ Även fast ni är toooooooooooo omogna. Men sen följde jag med Ebba och var me henne ett tag .. Sen åkte jag och bowlade, hihi tävlade med Pim. Felipe och Oskar kollade på, och sen gick vi hem till Pim men jag drog efter typ fem minuter .. För de hände en grej .. Aa och sen när jag kom hem pratade jag lite med mami, åt mat och nu har jag precis druckit min Chailatté som jag för en gångs skull gjort själv! Men den var inte särskilt god menmen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0