Nu kör vi på the 'everybody does' style

Vad heter du? - Nathalie Hjertberg Nyander
I mellannamn? - Helene tyvärr -.-
Vart bor du? - Tyresö pappa, Skanstull mamma
Trivs du där? - Yes, om inte de så vantrivs jag
Brukar du läsa horoskop? - Ja :$
Har du körkort? - Nejs
Vad spenderar du dina pengar på? - Allt

Festar du? - Det händer
Brukar du bli för full? - Nej
Antal kuddar i sängen? - Sex :$ I love pillows
Kan du baka bullar? - Med recept? Ja, eller det är ytterst tveksamt
Bläck eller blyerts? - Bläck
Mc donald's eller burger king? - Trött på båda, efter en fjortistid av mat från dessa ställen sju dagar i veckan så är det lätt att tröttna
Är du allergisk mot något? - Vet inte ;o
Äger du ett busskort? - Japp, ett plus
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön
Hur ser du ut idag? - Jeans, svart linne, svart adidas, jacka
Nästa mål i ditt liv? - Sköta mig i skolan
Vad såg du senast på tv? - .. ?
Hur svarar du i mobilen? - Hallå? eller 'aa de är Nathalie'
Vem ringde dig senast? - Emma
Vad sa den som ringde? - 'Borstar du tänderna' hahah..
Antal timmar sömn inatt? - Typ nio
Sov du ensam? -  Yes

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Hm ..
Fick dig att gråta: Öhm .. 
Du gick på bio med: Felipe Pim Poca Ebba Fredrik Anders och Alice
Du gick på stan med: Emma :)<3
Skällde på dig: Mamma
Skickade ett e-mail till dig: Har för många olästa ..


HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Öh, ja?
Bråkat med ditt husdjur? - Hihi om jag hade något så
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - De har d säkert
Tagit droger? - Usch nej
Vad är du mest rädd för? - Hihi, vet inte
Vilka kläder sover du i? - Linne, eller så somnar jag m kläderna på, eller stor t-shirt
Vart vill du gifta dig? - OM jag gör
Vad hatar du verkligen? - Lättirreterade och folk som säger emot, i hate them!
Har du varit kär? - För många gånger
Kör du bil? - Jo, verkligen :s
Har du ett jobb? - Nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - Japp, om jag har en bra dag
Är du ett hälsofreak? - Typ inte
STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - M
Är du ensam nu? Yes, iaf i mitt rum
Vill du gifta dig? Kanske
Vill du ha barn? A men inte föda det :o


DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - Tror inte det
Köpt någonting? - A, godis
Varit sjuk? - Har varit förkyld ett bra tag
Sjungit? - Omg, de är min livsstil fan
Sagt "jag älskar dig" i verkligheten?
Velat säga till några att du älskar dem? Öhm .. ?
Träffat nån ny person? Vad menas med ny?
Saknat någon? Nja, lite kanske
Kramat någon? Japp :)
Kysst någon?  Kanskeeeeeeeeeeeeeeeeee
Haft sex med någon? Nejssss


SENASTE

Låt du hörde: Dont lie, black eyes peas
Sak du stal: I dont steel

Senaste människa du slog: Hm, Anders :$ Örfilade honom ..
Senaste bussresan: Från emma idag, kl fem typ


FÖRSTA
Första bästa kompis: ..
Första jobb: Dagis :)
Första inhandlade skiva: Skiva?
Första piercing/tatuering: Haha öronen .. Vill pierca naveln


Kommentarer
Postat av: sara

du har visst sagt jag älskar dig verkligheten.. till mig när vi gifte oss .. ;s

2008-11-24 @ 17:15:19
Postat av: nathalie

ja gumman , men inte dom senaste 48 timmarna ;o

2008-11-24 @ 20:08:57
URL: http://avklarad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0